Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

Μάθε να ανταμείβεις τον εαυτό σου




Ο Ρώσσος ψυχολόγος Ivan Petrovich Pavlovανακάλυψε την αξία της ανταμοιβής και την χρησιμοποίησε περισσότερο αποτελεσματικά από οποιονδήποτε άλλον. Ο σκύλος σου γαυγίζει; Τον βγάζεις έξω για λίγο. Έμαθε να κάνει έξω την ανάγκη του; Του δίνεις μια λιχουδιά. Ανανταμείβεις λοιπόν τον σκύλο σου για κάθε νέο του κατόρθωμα γιατί να μην συγχαρείς στον εαυτό σου κάθε φορά που καταφέρνεις κάτι;

1. Πήγαινε στο αγαπημένο σου μαγαζί και αγόρασε για σένα κάτι που σου αρέσει. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι ακριβό. Αρκεί να σου φτιάξει τη μέρα.
2. Κοιμήσου περισσότερο. Αν δεν στο επιτρέπει το πρόγραμμά σου, χουζούρεψε λίγο παραπάνω στο κρεβάτι μέχρι να έρθει η ώρα που θα πρέπει πραγματικά να σηκωθείς.
3. Φάε όλα όσα λαχταράς πιο πολύ, για μια ολόκληρη μέρα.
4. Κλείσε εισιτήρια για έναν αγώνα, μια συναυλία ή μια θεατρική παράσταση.
5. Κέρασε τον εαυτό σου ένα γεύμα στο αγαπημένο σου εστιατόριο.
6. Μοιράσου το κατόρθωμά σου με ανθρώπους που ξέρεις πως θα σου πουν «μπράβο»
7. Προγραμμάτισε το χρόνο σου για όσα θέλεις εσύ να κάνεις και όχι για όσα περιμένουν οι άλλοι να κάνεις.
από: MoodHackers Team

Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Η καθοριστική πρώτη εντύπωση




Ο Κλάους Βέντεκαϊντ ανθρωπολόγος στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης στην Ελβετία έκανε ένα ενδιαφέρον πείραμα για να βρει ποια είναι τα καταλυτικά στοιχεία που καθορίζουν την πρώτηεντύπωση δύο ανθρώπων διαφορετικού φύλου, όταν συναντιούνται για πρώτη φορά.
Ο καθηγητής ζήτησε από μια ομάδα γυναικών να μυρίσουν και να διαλέξουν κατά σειρά προτίμησης βαμβακερά μπλουζάκια που είχαν φορεθεί από διάφορους άνδρες. Όλες οι γυναίκες ανεξαιρέτως προτίμησαν τα Τ-Shirts των ανδρών που, όπως αποδείχθηκε αργότερα, είχαν διαφορετικό ανοσοποιητικό σύστημα από το δικό τους, ενώ  σχολίασαν πως ένας ακόμα λόγος που τα επέλεξαν ήταν πως η μυρωδιά, τούς θύμιζε εκείνη πρώην ή νυν εραστών τους. Όσον αφορά στα Τ-shirts που ανήκαν σε άνδρες με παρόμοιο ανοσοποιητικό με αυτό των γυναικών,  η ομάδα δήλωσε πως η μυρωδιά ήταν πολύ οικεία, και τους θύμισε αυτή των πατεράδων ή των αδελφών τους.  Αν τέτοιες είναι οι εντυπώσεις μας με το που συναντάμε έναν μόνο άγνωστο, φανταστείτε το πλήθος των διεργασιών που γίνονται μέσα μας κάθε φορά που βρισκόμαστε σ’ έναν χώρο με πολλά καινούρια πρόσωπα. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ακόμα και τότε μπορούμε να σχηματίσουμε μια σωστή πρώτη εντύπωση για κάποιον και μάλιστα σε χρόνο τριών δευτερολέπτων. Καθώς η ματιά μας σαρώνει τον χώρο, αυτό που αναζητάμε είναι ένα συγκεκριμένο σήμα που θα μας δώσει το πράσινο φως για να αποφασίσουμε αν η εντύπωσή μας είναι θετική ή όχι. Κι αυτό, δεν είναι άλλο από το χαμόγελο. «Ο άνθρωπος είναι σε θέση να εντοπίσει ένα χαμόγελο από απόσταση 30 μέτρων» λέει ο Πωλ Έκμαν, καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια και πρωτοπόρος ερευνητής στον τομέα των εκφράσεων του προσώπου. « Ένα χαμόγελο μας ειδοποιεί ότι ο άλλος έχει φιλική διάθεση απέναντί μας. Είναι σαν ένα καλωσόρισμα.» Αυτή η θετική εκδήλωση βρίσκει άμεση ανταπόκριση μέσα μας επειδή μας στέλνει ένα καθησυχαστικό μήνυμα.
από: MoodHackers Team

Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012

UN CONFERENCE ON HAPPINESS ANEΘΕΣΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ EARTH INSTITUTE TOY COLUMBIA UNIVERSITY

United Nations Conference on Happiness, που μπορεί να μην ήξερες, αλλά τώρα ξέρεις ότι υπάρχουν ανέθUnited Nations Conference on Happiness, που μπορεί να μην ήξερες, αλλά τώρα ξέρεις ότι υeeAeeeeeπάρχουν ανέθεσαν την μελέτη της ευτυχίας στον κόσμο στο Earth Institute του Πανεπιστημίου ColumbiaUnited Nations Conference on Happiness, που μπορεί να μην ήξερες, αλλά τώρα ξέρεις ότι υπάρχουν ανέθεσαν την μελέτη της ευτυχίας στον κόσμο στο Earth Institute του Πανεπιστημίου Columbiaεσαν την μελέτη της ευτυχίας στον κόσμο στο Earth Institute του Πανεπιστημίου Columbia

Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Θέμα.. αυτοπεποίθησης



Η πρώην Πρώτη Κυρία της Αμερικής, Eleanor Roosevelt είχε πει: «κανείς δεν μπορεί να σε κάνει να νιώσεις κατώτερος χωρίς τη συγκατάθεσή σου». Όμως, για να είσαι σε θέση να μην δίνεις αυτή τη συγκατάθεση χρειάζεσαι τόνωση τηςαυτοπεποίθησής σου. Οι 3 τρόποι που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν.

1. Θυμήσου μια περίοδο που ένιωθες αυτοπεποίθηση. Γράψε σε ένα χαρτί τις αναμνήσεις και εμπειρίες σου από μια περίοδο της ζωής σου που κατάφερες κάτι πολύ σημαντικό και αυτό σε γέμισε υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση. Εκφράσου με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς, ώστε να ζωντανέψεις αυτές τις στιγμές στο μυαλό σου. Πότε συνέβη αυτό; Τι ακριβώς έγινε; Που ήσουν; Πως ένιωθες; Τι έλεγαν οι άλλοι για σένα; Κάθε φορά που θα το διαβάζεις θα βιώνεις τα ίδια συναισθήματα με τότε και θα θυμάσαι πως ηαυτοπεποίθηση είναι κάτι που είχες και μπορείς να ξαναποκτήσεις.
2. Φτιάξε ένα άλμπουμ αυτοπεποίθησης. Χρησιμοποίησε  μικρές κάρτες και γράψε στην κάθε μια από αυτές πράγματα που έχεις πετύχει μέχρι σήμερα. Πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις υπέροχα με τον εαυτό σου. Βάλε τις κάρτες σε ένα φωτογραφικό άλμπουμ για να μπορείς να ανατρέχεις σε αυτές κάθε φορά που η αυτοπεποίθησή σου είναι χαμηλή.
3. Άκου το μήνυμα. Ζήτα από τους φίλους και τους συγγενείς σου να σου γράψουν ή να αφήσουν στο τηλεφωνητή σου μηνύματα που θα τονίζουν  τα δυνατά σου σημεία ή τα προτερήματά σου. Όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θες διάβασε ή άκουσε τα μηνύματα. Μια καλή κουβέντα από τους ανθρώπους που αγαπάμε μας εμψυχώνει.
από: MoodHackers Team