Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Ποια είναι τα δικά σου 43 πράγματα?



Είμαι οπαδός του site 43 Things εδώ και κάποιο διάστημα, αν και δεν το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση. Αυτό που λατρεύω με τα 43 Πράγματα είναι ότι σε αναγκάζει να σκεφτείς τι θέλεις να πετύχεις, τι θα ήθελες να κάνεις αυτό τον χρόνο, ή ακόμη και τα επόμενα 2 ή 5 ή 10 χρόνια.

Αν δεν το έχετε κάνει ακόμη, προτείνω να πάτε στο site και να το δοκιμάσετε (και όχι, δεν με πληρώνουν!)… Ορίστε τα 43 δικά σας πράγματα που θα θέλατε να κάνετε (ή ότι νούμερο θέλετε εσείς). Το ωραίο είναι που μπορείτε να δείτε τους στόχους άλλων ανθρώπων, και να πάρετε ιδέες και έμπνευση από ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Υπάρχουν επίσης άλλα είδη τέτοιων λιστών… βιβλία που θα θέλατε να διαβάσετε, μέρη που θέλετε να επισκεφτείτε, πράγματα που θα θέλατε να κάνετε πριν πεθάνετε. Πολλές επιλογές, και όλες τους καλές.

Φυσικά, μπορείτε να το κάνετε αυτό σε χαρτί ή σε οποιοδήποτε πρόγραμμα. Αρκεί να ορίσετε κάποιους στόχους. Μετά κάντε ένα πλάνο για να τους πετύχετε. Πέρυσι, όρισα τους 8 κορυφαίους στόχους μου για τη χρονιά, και τους κατάφερα όλους εκτός από έναν (να μπορέσω να κάνω 25 έλξεις στο μονόζυγο, πράγμα που ελπίζω να κάνω φέτος).

Άλλο ένα ωραίο χαρακτηριστικό, είναι ο τρόπος που λειτουργεί για να προκαλέσεις τον ίδιο σου τον εαυτό – προκαλείς τον εαυτό σου δημόσια για να κάνεις ένα από τα πράγματα που έχεις γράψει μέχρι μια συγκεκριμένη μέρα, και αν δεν το κάνεις, ορίζεις κάτι που πρέπει να κάνεις αντ’ αυτού (όπως το να φας το καπέλο σου ή ό,τι άλλο).

Παρακάτω είναι τα 18 πράγματα που έχουν μείνει στην λίστα μου:
Να ολοκληρώσω το τρίαθλο
Να ζω παθιασμένα
Να βγω από τα χρέη
Να κάνω την γυναίκα μου ευτυχισμένη για το υπόλοιπο της ζωής της
Να είμαι στο παρόν
Να ζω απλά

Να περικόψω πράγματα από τη ζωή μου που δεν είναι απαραίτητα
Να αποφύγω κι άλλο τη σπατάλη
Να ολοκληρώσω ένα Ironman τρίαθλο
Να δω το βόρειο σέλας
Να κάνω πράξη το ζεν
Να γυρίσω την Ευρώπη με σακίδιο στην πλάτη
Να ολοκληρώσω το διάβασμα του Οδυσσέα
Να χτίσω ένα απλό σπίτι
Να βοηθήσω να σταματήσει η πείνα στον κόσμο
Να κάνω 25 έλξεις στο μονόζυγο
Να δω το ηλιοβασίλεμα στην Ταϊλάνδη
Να τρέξω έναν μαραθώνιο σε λιγότερο από 3,5 ώρες

Είχα κι άλλα εδώ, αλλά τα έχω ήδη τσεκάρει γιατί τα έκανα.

Ποια είναι τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ 43 πράγματα?

Συντάκτης Leo Babauta