Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Διώξε τις ημικρανίες με ενεργειακή θεραπεία


Αν έχεις κουραστεί να κατεβάζεις τα παυσίπονα σαν καραμέλες που προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση μόνο, δοκίμασε κάποιες εναλλακτικές προτάσεις για να καταπολεμήσεις τονπονοκέφαλο με ενεργειακή θεραπεία.
Παρατήρησε το σώμα σου
Από ενεργειακής άποψης, οι ημικρανίες δεν αρχίζουν στο κεφάλι σου αλλά πολύ πιο χαμηλά, στην κοιλιακή σου χώρα. Στη γλώσσα της κινέζικης ιατρικής πιθανώς έχεις λίγη «στάσιμη ενέργεια στο συκώτι» ή στάσιμο τσι, την κινέζικη λέξη για την φυσική ενέργεια του σύμπαντος. Την επόμενη φορά που θα έχειςπονοκέφαλο, παρατήρησε πως νιώθεις σε ολόκληρο το σώμα. Μπορείς να πάρεις βαθιά αναπνοή; Ή νιώθεις μια ενόχληση στο στήθος σου; Αυτό που χρειάζεσαι είναι να πάρεις μια βαθιά αναπνοή από την κοιλιά μέχρι το λαιμό σου. Οπότε συγκεντρώσου για λίγο και άρχισε να εισπνέεις και να εκπνέεις από την κοιλιακή σου χώρα.
Περπάτησε
Όταν πονάει το κεφάλι σου, η ενέργεια είναι συσσωρευμένη στο κεφάλι σου και χρειάζεται να την κάνεις να κυκλοφορήσει σε ολόκληρο το κορμί σου. Αν μπορείς να σηκωθείς απ’ το κρεβάτι (όχι πάντα) πήγαινε να περπατήσεις. Αυτό θα στείλει ενέργεια στις πατούσες και τα πόδια. Κανονικά, το περπάτημα θα ρυθμίσει και την αναπνοή σου. Θα ηρεμήσει και θα ενεργοποιήσει ολόκληρο τον οργανισμό σου. Είναι ο πιο φυσική αεροβική άσκηση (ιδίως όταν γίνεται στη φύση) που ρυθμίζει την λειτουργία της καρδιάς και της αναπνοής.
Μπες στη ροή με νερό
Πιες νερό, περισσότερο νερό απ’ όσο νομίζεις ότι χρειάζεσαι. Μπορεί να έχεις αφυδατωθεί χωρίς να το συνειδητοποιήσεις, όμως αυτό ευνοεί τις ημικρανίες. Ακόμα κι αν δεν έχεις αφυδατωθεί, πίνοντας μπόλικο νερό θα βάλεις τον οργανισμό σου σε μια κατάσταση φυσικής ροής, που είναι πολύ θεραπευτική. Το σώμα σου θα αρχίσει να χαλαρώνει. Στην ενεργειακή θεραπεία, μια από τις λέξεις κλειδιά είναι η ροή: ροή ενέργειας, ροή κάθε ρυθμού στον οργανισμό σου. Το νερό βοηθάει σε όλα αυτά.
Διαλογίσου λίγο
Ξάπλωσε κάπου ήσυχα με την σπονδυλική σου στήλη σε ευθεία, τα πόδια ανοιχτά και τα χέρια χαλαρά στις δύο πλευρές σου. Τώρα συγκεντρώσου στην αναπνοή σου για ένα λεπτό. Μετά, καθώς εισπνέεις πες στον εαυτό μου «είμαι έτοιμος-η να γίνω καλά». Και μετά «ακτινοβολώ υγεία και είμαι σε βαθιά χαλάρωση» και εκπνέεις. Συνέχισε έτσι για όσο περισσότερο μπορείς, από 10 λεπτά έως και 1 ώρα. Στην ουσία αναπρογραμματίζεις τη σκέψη σου, στέλνοντας το μήνυμα της υγείας σε κάθε κύτταρο του οργανισμού σου.
Μύρισε λεβάντα ή μέντα
Φρόντισε να έχεις ένα μπουκαλάκι αιθέριο έλαιο από λεβάντα ή μέντα και άλειψε μερικές σταγόνες στους κροτάφους σου, το λαιμό, ακόμα και κάτω απ’ τα ρουθούνια σου. Ή ρίξε μερικές σταγόνες στη μπανιέρα σου αν έχεις χρόνο να τη γεμίσεις και μείνεις μέσα στο ζεστό να ηρεμήσεις. Άλλα έλαια που βοηθάνε στην ημικρανία είναι το δεντρολίβανο, το σανταλόξυλο και ο ευκάλυπτος. Μπορείς επίσης να τα ανακατέψεις. Το λιβάνι, που καίνε στους ναούς μας αλλά και της Αίγυπτου, της Κίνας, της Ινδίας, της Μέσης ανατολής και της Ευρώπης εδώ και χιλιάδες χρόνια, κάνει επίσης. Αν αλείψεις μια σταγόνα σε κάθε κρόταφο και ανάμεσα στα φρύδια, θα σε βοηθήσει να αναπνέεις πιο βαθιά, θα χαλαρώσει το νευρικό σου σύστημα και θα καθαρίσει το μυαλό σου.
Φρόντισε τα βασικά
Η σταθερή διατήρηση της ισορροπίας στον οργανισμό σου είναι η καλύτερη πρόληψη για τις ημικρανίες. Οπότε, προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά, να κάνεις ένα διάλειμμα όταν πνίγεσαι από το άγχος, να τρως υγιεινά γεύματα που περιέχουν πρωτεΐνες. Παρατήρησε αν το αλκοόλ ή τα καφεϊνούχα ροφήματα σου φέρνουν πονοκέφαλο και απέφυγέ τα. Και φυσικά, συμβουλέψου το γιατρό σου αν το κρίνεις απαραίτητο. Παράλληλα ένας καλός ενεργειακός θεραπευτής (βελονισμός, ρέικι) θα επαναφέρει την ενέργεια στο σώμα σου σε σωστή ροή και θα σε ανακουφίσει άμεσα από τον πόνο. Ενώ με τον καιρό, θα καταπολεμήσει τα αίτια πίσω από τις ημικρανίες σου, αφού μην ξεχνάς πως στην εναλλακτική ιατρική, ο πονοκέφαλος είναι απλώς το σύμπτωμα ότι κάτι συμβαίνει στην ψυχή σου.
από: MoodHackers Team