Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

"Στην Ελλάδα ταιριάζει η αισιοδοξία και όχι η μιζέρια"λέει η Κέιτ Μπέκινσεϊλ, πρωταγωνίστρια του «Underworld 3D»

Στην Ελλάδα ταιριάζει η αισιοδοξία και όχι η μιζέρια,λέει η Κέιτ Μπέκινσεϊλ, πρωταγωνίστρια του «Underworld 3D» που θα προβληθεί στη χώρα μας τις προσεχείς μέρες, και κάνει τη δική της «πολιτική» παρέμβαση εξηγώντας το ελληνικό μεγαλείο.

Εύχεται δύναμη στον ελληνικό λαό και... καλά μυαλά στους ξένους που, όπως δηλώνει, αγνοούν το πραγματικό νόημα της ζωής!


«Ναι, πεθαίνω για την Ελλάδα, έχω πάει στα περισσότερα ελληνικά νησιά. Πάτμος, Ρόδος, Κρήτη, Μύκονος, Σαντορίνη, Σπέτσες... είναι τόσα πολλά, ούτε που θυμάμαι αυτά που έχω επισκεφτεί! Λατρεύω τη χώρα σας και θα ήθελα να μείνω μόνιμα εκεί. Πουθενά άλλου στον κόσμο δεν χαλαρώνω τόσο, θεωρώ μάλιστα ότι όταν είμαι εκεί, είμαι ακόμη πιο όμορφη, το δέρμα μου λάμπει και δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί. Είναι ο ήλιος, ο αέρας, το φαγητό... Στην Αθήνα μου φαίνεται ότι το γλεντάτε τρελά! Πραγματικά, δεν ξέρω τι συμβαίνει με την οικονομική σας κατάσταση ως κράτος, αλλά πιστεύω ότι σε αυτό το μέρος ταιριάζει η αισιοδοξία και όχι η μιζέρια» δηλώνει η χολιγουντιανή σταρ και η ευχή που δίνει για το μέλλον είναι: «Δύναμη για τους Ελληνες και καλά μυαλά για τους ξένους που δεν ξέρουν να ζήσουν. Στην Ελλάδα έχετε λίγα και ζείτε πολλά. Στο Χόλιγουντ έχεις τα πάντα και ζεις τόσο λίγα...»
Στο «Underworld Awakening» η Κέιτ Μπέκινσεϊλ θα υποδύεται τη θανάσιμη Σελίν που έχει υπεράνθρωπές δυνάμεις και κατατροπώνει ακόμη και λύκους μυθικών διαστάσεων. Με γυρίσματα που ξεπερνούσαν τις δώδεκα ώρες τη μέρα σε γκριν μποξ, η καινούργια, πολυπόθητη συνέχεια του «Underworld» είναι ένα τεχνολογικό, τρισδιάστατο θαύμα.

Πολεμίστρια στη ζωή και την οθόνη, η 37χρονη Κέιτ έγινε γνωστή από το «Περλ Χάρμπορ» και έκτοτε ζει μεταξύ Λονδίνου και Λος Αντζελες, η Αθήνα όμως είναι η πόλη που η ίδια θεωρεί πρωτεύουσα της διασκέδασης και δεν βλέπει την ώρα για το επόμενο ταξίδι των διακοπών της!

ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ